دوره های آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری کارگاه مدیریت کلاس و ارتباط مؤثر با فراگیران ویژه مدرسین

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۵ کد : ۴۸۴۷۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۰۳
کارگاه آموزشی مدیریت کلاس و ارتباط مؤثر با فراگیران در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ویژه مدرسین زبان انگلیسی برگزار شد.
برگزاری کارگاه مدیریت کلاس و ارتباط مؤثر با فراگیران ویژه مدرسین

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی این واحد عنوان کرد: ارتقا کیفیت دوره های آموزشی مستلزم وجود مدرسین با دانش روز و توانمند در انتقال مطالب است.

وی ادامه داد: توانایی برقراری ارتباط مؤثر با توجه به ویژگی های مخاطبین نقش مهم و انکارناپذیری در این فرآیند دارد. بر این اساس شورای آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کارگاه آموزشی مدیریت کلاس و ارتباط مؤثر با فراگیران را ویژه مدرسین این گروه برنامه ریزی و اجرا کرد.

ریحانی افزود: این کارگاه آموزشی که در محل مرکز آموزش شماره یک (پنج رمضان) جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای مدرسین گروه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در دو گروه مجزا برگزار شد ضمن اشاره به نقش مؤثر سبک مدیریت کلاس و تدریس مدرسین زبان در افزایش اشتیاق تحصیلی و میزان یادگیری زبان آموزان، مهارت ها و روش های کاربردی مدیریت کلاس درس و برقراری ارتباط با زبان آموزان معرفی و مورد بحث قرار گرفت.
 

کلید واژه ها: مدیریت کلاس ارتباط مؤثر


نظر شما :