به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱ کد : ۴۹۰۹۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۴۸
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتح‌الله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان، با شمارگان 250 نسخه، دارای 201 صفحه و 9 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائه‌ی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.

چاپ دوم این کتاب در تابستان 1401 با قیمت هشتصد و پنجاه هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :