با وجود شروع سال تحصیلی جدید:

استقبال چشمگیر فراگیران از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۴۹۰۹۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۴۱
با وجود بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، اما ظرفیت تعدادی از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کامل شده و از نیمه مهرماه شروع خواهد شد.
استقبال چشمگیر فراگیران از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: با وجود بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، اما ظرفیت تعدادی از دوره های آموزشی این واحد کامل شده و از نیمه مهرماه شروع خواهد شد. همچنین مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گروه های جدیدی را برای دوره های تکمیل شده ایجاد کردند و ثبت نام در دوره های آموزشی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

ریحانی در ادامه افزود: استقبال خانواده ها از برخی از دوره های آموزشی چشمگیر است و کلیه همکاران این معاونت به پاس قدردانی از این اعتماد تمام تلاش خود را برای برنامه ریزی و ارائه با کیفیت مطلوب دوره های آموزشی به کار می گیرند. در این خصوص مدیران گروه ها و مراکز آموزشی جلسات فشرده ای برگزار کرده و نسبت به برگزاری دوره های بازآموزی و ارتقا مدرسان، آبزرو کلاس ها، نظرسنجی و سنجش اثربخشی دوره های آموزشی، رتبه بندی مدرسین، بازنگری منابع و سرفصل های آموزشی و ... اقدام شده و فرآیند اصلاح و بهبود همچنان ادامه دارد.

وی گفت: دوره های آموزشی این معاونت از طریق 8 مرکز آموزش تخصصی حضوری و یک مرکز آموزش آنلاین و غیر حضوری در قالب گروه ها و دپارتمان های تخصصی مختلف از جمله اشتغال و کارآفرینی، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و گرافیک، زبان های خارجی و آمادگی آزمون های تخصصی ایلتس و ...، در شهرستان های اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد، ارائه می شود که اطلاعات کامل دور های مذکور در پورتال این معاونت به آدرس www.jdeiut.ir قابل مشاهده است.
 

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره های آموزشی


نظر شما :