انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان

۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸ کد : ۴۹۲۵۶ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۴۰
جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، این واحد با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

در این تفاهم‌نامه که به امضای کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان و ابوذر پورمدنی رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان رسید، استفاده بهینه از امکانات و توانمندی های مشترک، هم‌افزایی در جهت گسترش همکاری‌ های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، ارائه خدمات علمی وآموزشی با موضوع توانمندسازی شغلی، اشتغال و کارآفرینی به خانوادهای تحت پوشش آن اداره کل از جمله اهداف انعقاد تفاهم‌نامه ذکر شده است.

پیشنهاد و اجرای طرح‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی فرهنگی ویژه خانواده های تحت پوشش و برنامه های توانمندسازی، چاپ و انتشار کتاب‌ها و نشریات و برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها، اردو‌ها، مسابقات و جشنواره‌های علمی فرهنگی مشترک با موضوعات توانمندسازی شغلی، اشتغال و کارآفرینی و انجام طرح های آماری ، نیاز سنجی و نظر سنجی از جمله محور‌ها و سرفصل‌های قابل همکاری است که در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.
 

کلید واژه ها: تفاهم‌نامه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :