توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی مدیریت پسماند در مجتمع فولاد مبارکه  برگزار شد

۰۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۷ کد : ۵۰۰۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۷۳۳
دوره آموزشی مدیریت پسماند در مجتمع فولاد مبارکه  برگزار شد

 

دورهی آموزشی مدیریت پسماند در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماندها، به مدت 40 ساعت برای کارشناسان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان ، توسط مرکز آموزشهای تخصصی کوتاهمدت شماره 2 معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کارشناس معاونت آموزشی واحد گفت: دوره‌ی آموزشی مدیریت پسماند به منظور ارتقاء دانش فنی کارشناسان مجتمع فولاد مبارکه در حوزه محیط زیست و آشنایی با مباحث مدیریت پسماندها به خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی و خطرناک برگزار شد.

 ربیعی افزود: در این دوره ی آموزشی مباحثی مانند استانداردها، قوانین و مقررات ملی و بین المللی مدیریت پسماند، نحوه طبقه بندی و شناسه گذاری پسماندها، روش های تصفیه، بازیافت و امحا پسماندها در محل و خارج از محل، مدیریت ایمنی و ارزیابی ریسک در سیستم مدیریت پسماند، نحوه استقرار سیستم یکپارچه مدیریت پسماند (WMS:2015) در واحد صنعتی، به مدت 40 ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

وی تصریح کرد: این دوره با نیازسنجی انجام شده توسط کارشناسان معاونت آموزشی و مذاکرات انجام شده، در مرحله اول ویژه پرسنل شرکت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برگزار و طبق برنامه‌ریزی‌های این مرکز، برای سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز در ماه‌های آینده اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ برنامه این دوره ها در وبگاه معاونت آموزشی، به نشانی www.jdeiut.ir اعلام می‌شود.

 

 


نظر شما :