به همت مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

آماده سازی بسته های آموزشی حوزه هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص مورد نیاز

۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴ کد : ۵۰۸۵۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۹۲
جلسه هم اندیشی و نیازسنجی برگزاری دوره های هوش مصنوعی در مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
آماده سازی بسته های آموزشی حوزه هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص مورد نیاز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز آموزش های تخصصی کامپیوتر و فنی مهندسی این واحد اظهار کرد: یکی از تأثیرات هوش مصنوعی در آینده، جایگزینی ماشین‌ها و ربات‌های هوشمند به جای انسان‌هاست. خطری بالقوه که نیرو‌های کار را تهدید می‌کند. با گسترش هوش مصنوعی، نحوه کار، تعامل کسب‌ و کار‌ها با فرآیندها، محصولات، کارمندان و مشتریان دچار تغییر شده است. همه فرآیند‌های شرکت‌ها به سمت دیجیتالی شدن سوق پیدا می کنند. هوش مصنوعی در کنار فناوری‌هایی مانند اتوماسیون هوشمند و اینترنت اشیا از رهبران چهارمین انقلاب صنعتی است.

عباسی افزود: با توجه به نیاز شرکت های خصوصی برنامه نویسی به نیروی کار متخصص در حوزه هوش مصنوعی، به منظور نیازسنجی دوره‌های آموزشی و تأمین نیروهای مورد نیاز، دپارتمان هوش مصنوعی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان طی جلسه ای به منظور برنامه‌ریزی هدایتگر، تحولات این حوزه را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

 

وی در پایان گفت: پس از تدوین دوره ها، فراگیرانی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی و کسب حد نمره قبولی در آزمون عملی شوند، برای شروع فرآیند استخدام به شرکت‌های برنامه نویسی معرفی می‌شوند.
 

کلید واژه ها: هوش مصنوعی آموزش نیروی متخصص مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :

زهرا ۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵
باسلام دوره تربیت نیروی کار متخصص در حوزه هوش مصنوعی به صورت حضوری است یا آنلاین؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰

با سلام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره چهار رقمی 3849 تماس بگیرید.