با سخنرانی معاون فرهنگی اسبق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برنامه تجربه خوانی برگزار شد

۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۲ کد : ۵۰۸۹۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۸۴
برنامه تجربه خوانی با حضور معاون فرهنگی اسبق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برنامه تجربه خوانی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برنامه تجربه خوانی با حضور مهندس محمدرضا کازرونی معاون فرهنگی اسبق جهاد دانشگاهی، معاون، مدیران و گروهی از همکاران حوزه فرهنگ این واحدی در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه که در بستر فضای مجازی به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با حضور معاونین فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور به صورت وبینار برگزار شد کازرونی ضمن برشمردن خصوصیات ویژه جهاددانشگاهی در زمینه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی به بیان تجربیات خود از سال 137 پرداخت.

وی با اشاره به موضوعات فرهنگی جهاد دانشگاهی این نهاد را برخواسته از انقلاب اسلامی دانسته که با حضور افراد متخصص و متعهد به کمک نظام انقلاب اسلامی آمده و دارای سوابق درخشان در زمان جنگ تحمیلی در دوران سازندگی است

همچنین معاون فرهنگی اسبق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به بیان تجربیات خود در زمان تصدی معاونت فرهنگی واحد صنعتی اصفهان پرداخت.

گفتنی است محمدرضا کازرونی از سال 1372 تا سال 1392 عهده دار مسؤولیت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بوده است.
 

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تجربه خوانی معاون فرهنگی اسبق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان محمدرضا کازرونی


نظر شما :