به کوشش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

اشتغال فارغ التحصیلان زبان انگلیسی بعد از گذراندن دوره آموزشی

۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۶ کد : ۵۰۹۲۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۴۴
امکان تدریس برای فارغ التحصیلان زبان انگلیسی، بعد از گذراندن دوره آموزشی فراهم شد.
اشتغال فارغ التحصیلان زبان انگلیسی بعد از گذراندن دوره آموزشی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، حمیده ستایش مهر مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره 4 این واحد اظهار کرد: در راستای نیاز جامعه به مدرسین توانمند و قوی در حوزه آموزش زبان انگلیسی و با توجه به افزایش تعداد مراکز آموزشی واحد همچنین استقبال فراگیران از کلاس های زبان حضوری و آنلاین و به تبع آن نیاز به مدرس آموزش دیده و آشنا با شیوه ها و منابع نوین آموزشی، شورای علمی گروه زبان های خارجی که پیش تر اقدام به بازنگری و بازتعریف دوره آموزشی TTC در دو سطح کودکان و بزرگسالان نموده بود، چهارمین دوره TTC خود را به شیوه جدید برگزار کرد.

ستایش مهر افزود: با توجه به کیفیت برگزاری دوره آموزشی، کلیه افرادی که تاکنون در این دوره ها شرکت نموده و موفق به گذراندن دوره و اخذ مدرک شده اند جذب بازار کار شده و در حال تدریس هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هدف اصلی این طرح ایجاد اشتغال برای متقاضیان تدریس و برگزاری دوره در سطح عالی در سطح استان است، کلیه افرادی که موفق شوند مراحل تعریف شده را با موفقیت سپری نمایند در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی و یا سایر مؤسسات آموزشی متقاضی مشغول تدریس شوند.
مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان متذکر شد: متقاضیان قبل از ورود به دوره آموزشی باید در مصاحبه اولیه نمره قبولی را دریافت نموده و بعد از دریافت مشاوره و سنجش صلاحیت، امکان ثبت نام و گذراندن دوره برای آنها فراهم می شود و در آخر با ارائه دمو در صورت قبولی امکان تدریس برای آنها فراهم می شود.

ستایش مهر در پایان گفت: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر، شرکت در این دوره آموزشی و اشتغال بعد از پایان موفقیت آمیز دوره می توانند به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مراجعه و یا با شماره 0313849 تماس حاصل نمایند. همچنین در پورتال آموزشی این معاونت به نشانی www.jdeiut.ir اطلاعات لازم و نحوه ثبت نام دوره های آموزشی ارائه شده است .
 

کلید واژه ها: اشتغال فارغ التحصیلان زبان انگلیسی دوره آموزشی واحد صنعتی اصفهان تدریس


نظر شما :

آرین ۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰
با سلام ازاین دوره T.T.C چند نفر مدرس زبان انگلیسی جذب می شود ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۱

با سلام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره چهار رقمی 3849 تماس بگیرید.

سعید ۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۱
با سلام ورود به‌ دور T.T.C و جذب مدرس شما شرط سنی دارد ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰

با سلام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره چهار رقمی 3849 تماس بگیرید.