به واسطه آموزش در دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

ایجاد فرصت های شغلی با یادگیری زبان کره ای

۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۶ کد : ۵۰۹۷۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۹۱
یادگیری زبان کره ای می تواند فرصت های شغلی زیادی همچون تدریس، مترجمی، تور لیدری، همکاری با شرکت های کره ای و... را ایجاد کند.
ایجاد فرصت های شغلی با یادگیری زبان کره ای

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، حمیده ستایش مهر مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 4 این واحد اظهار کرد: با شروع آموزش زبان کره ای  برای اولین بار در مرکز و با توجه به بکارگیری  اساتید مجرب، به روز بودن منابع آموزشی  و برخورداری از کیفیت عالی در برگزاری دوره، با استقبال چشمگیر متقاضیان مواجه شدیم.
ستایش مهر افزود: زبان کره ای به عنوان هفدهمین زبان پرطرفدار  دنیا ۸۰ میلیون گویشور دارد و کره جنوبی سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان را داراست.

وی ادامه داد: یادگیری زبان کره ای بسیار آسان تر از سایر زبان های آسیایی است که از نظر قوانین ادبی شبیه به زبان های چینی و ژاپنی است.

تسلط به زبان کره ای برای دریافت بورسیه های تحصیلی به منظور تحصیل در دانشگاه های کره و همچنین همکاری با شرکت های تجاری کره ای و برخورداری از فرصت های شغلی خوب بسیار حائز اهمیت است. همچنین با توجه به استقبال متقاضیان برای یادگیری زبان کره ای، آموزش و تدریس این زبان می تواند یکی از فرصت های شغلی برای کسانی باشد که این زبان را فرا می گیرند.

مدیر مرکز شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: مترجمی کر ه ای - فارسی  و تور لیدری در در تورهای مسافرتی این دو کشور را  از دیگر فرصت های شغلی این زبان  می توان بر شمرد.

وی اضافه کرد: آموزش این دوره در قالب12  ترم از مقدماتی تا پیشرفته و با تدریس کتاب های تایید شده دانشگاه سجونگ با هدف دستیابی به مدارک تاپیک طراحی شده است.

ستایش مهر تصریح کرد: لازم به ذکر است زبان های غیرانگلیسی (آلمانی، چینی، فرانسه، روسی،  ترکی و کره ای) هم اکنون در  مرکز آموزش کوتاه مدت شماره  4 به صوت متمرکز برگزار می شود.

وی در پایان گفت: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی می توانند به مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 4  واحد صنعتی اصفهان مراجعه نمایند و یا با شماره 0313849 تماس حاصل نمایند. همچنین در پورتال آموزشی این معاونت به نشانی www.jdeiut.ir اطلاعات لازم و ضروری و نحوه ثبت نام دوره های آموزشی ارایه شده است.
 

کلید واژه ها: ایجاد فرصت های شغلی زبان کره ای معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :

آیدا ۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶
با سلام آیا از بین فراگیران دوره زبان کره ای مدرس جذب میشود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۰

با سلام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره چهار رقمی 3849 تماس بگیرید