به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد

۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۶ کد : ۵۱۰۵۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۳
دوره آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ویژه مدیران حوزه برق توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، غلامرضا دواشی مدیر مرکز آموزشهای تخصصی شماره 6 این واحد اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی مدیران و کارشناسان حوزه برق جهت رویارویی موفقیت آمیز با شرایط بحرانی و همچنین بالا بردن ضریب امنیت در سیستم های تأمین و توزیع برق، دوره آموزشی پدافند غیرعامل و نقش آن در کنترل و مدیریت بحران توسط این مرکز برگزار شد.


دواشی افزود: این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شرکت برق منطقه ای اصفهان، با حضور دکتر حمیدرضا اسکاش معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و حدود 50 نفر از رؤسا، سرپرستان و مدیران برق استان اصفهان برگزار گردید.


اسکاش مدرس این دوره با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه دستگاه های اجرایی به موضوع پدافند غیرعامل، کارکردها و حوزه های مختلف پدافند غیرعامل را تشریح کرد و به بیان مطالب در خصوص انواع تهدیدات و بحران های پیش رو در حوزه صنعت برق و نقش پدافند غیرعامل در مدیریت و کاهش خسارات پرداخت.
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :