با حضور معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اصفهان برگزار می شود

۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۵۱۲۸۵ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۷۷
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان پس از دو سال، به صورت حضوری از ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه سال جاری و از ساعت ۸ تا ۱۵ در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اصفهان با حضور شرکت های فناور و دانش بنیان. مؤسسات و مراکز علمی و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.

با توجه به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان پس از دو سال، به صورت حضوری از ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه سال جاری و از ساعت ۸ تا ۱۵ در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران، فناوران و همچنین دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری به منظور تحکیم ارتباط میان بازیگران این مجموعه و در نهایت تجاری‌سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی است.

از شما فرهیخته گرامی دعوت می شود در این نمایشگاه از غرفه دستاوردهای فناورانه معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بازدید به عمل آورید.

کلید واژه ها: هفته پژوهش معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اصفهان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان


نظر شما :