واحد صنعتی اصفهان منتشر کرد:

کتاب " دانه‌های روغنی و روغن‌های گیاهی "

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳ کد : ۵۱۵۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۱۱۲
توسط شعبه سازمان انتشارات واحد صنعتی اصفهان کتاب « دانه‌های روغنی و روغن‌های گیاهی » تالیف ناهید علیدوستی شهرکی و دکتر امیر دارایی، وارد بازار نشر شد.
کتاب " دانه‌های روغنی و روغن‌های گیاهی "


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در بخشی هایی از این کتاب می خوانیم: «معمولاً نسل جوان امروز را نسل روغن نباتی خطاب می‌کنند، در آینده نزدیک نیز کودکان امروز را جوانان روغن مایع دیروز خطاب خواهند کرد!»

روغن‌ها و چربی‌ها نقش مهمی در تغذیه، تأمین انرژی روزانه و سلامت خانواده ایفا می‌کنند. اگرچه مصرف زیاد روغن و چربی، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و اضافه وزن را افزایش می‌دهند، اما اگر به کیفیت روغن مورد استفاده در سبد غذایی آگاه باشیم، مسلماً تغذیه سالم‌تر و ایمن‌تری خواهیم داشت. این کتاب مشتمل بر 11 فصل است که به چگونگی فرآوری انواع دانه‌های روغنی و تکنولوژی تولید روغن‌های نباتی پرداخته و وضعیت بازارهای روغن خوراکی را پوشش می‌دهد.

گفتنی است؛ این کتاب در 368 صفحه با تیراژ 500 نسخه وارد بازار نشر شده و برای علاقه‌مندان، متخصصین صنعت غذا، به ویژه دانشجویان رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی، علوم تغذیه و همچنین تولیدکنندگانی که در فرمولاسیون مواد غذایی از روغن‌ها و چربی‌ها استفاده می‌کنند، مناسب می‌باشد.

علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، تماس حاصل نمایند.

 

 

 


نظر شما :