به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره های آموزشی تربیت معلم برگزار شد

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۷ کد : ۵۱۷۸۵ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۱۱
دوره های آموزشی تربیت معلم به همت جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود
دوره های آموزشی تربیت معلم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ندا معین مدیر مرگز شماره 3 این واحد اظهار کرد: بیست و ششمین دوره تربیت معلم به همت مرکز آموزش شماره 3 معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نجف آباد برگزاری شد.

معین افزود: بعد از وقفه ای که در برگزاری این دوره ها ایجاد شده بود درخواست های زیادی از طرف متقاضیان دریافت و با رایزنی با مسؤولین و تغییر ساز و کارهای لازم نسبت به برگزاری مجدد این دوره ها اقدام شد.

وی افزود: دوره های آموزشی تربیت معلم که با استقبال خوبی روبرو شد با هدف آموزش و ارتقا مهارت های تدریس معلمان حق التدریسی در مدارس غیر انتفاعی، علاقه مندان به فعالیت به عنوان معلم در مدارس ابتدایی، والدینی که می خواهند با اصول به فرزندانشان در درس ها کمک کنند برگزار می شود.

مدیر مرگز شماره 3 جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: در تدریس این دوره ها از اساتید برتر و مجرب حوزه آموزش ابتدایی با سابقه تدریس در داتشگاه و مدارس استفاده می شود.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی متقاضیان با جدیدترین روش های تدریس تئوری و عملی، توانایی برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان، شیوه ارزشیابی صحیح، کار با نرم افزارهای آموزشی، روانشناسی کودک و نوجوان، اختلالات یادگیری، روش های شناخت و پرورش خلاقیت و ... به طور کامل آشنا خواهند شد.
معین در پایان گفت: بنا به درخواست فراگیران و برنامه ریزی انجام شده، دوره آموزش تربیت معلم ابتدایی به صورت مستمر در این مرکز برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق پورتال معاونت آموزش و کارآفرینی به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 3849-031 تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

کلید واژه ها: تربیت معلم معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :