توسعه همکاری های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱ کد : ۵۱۸۵۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۹۳
همکاری های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزایش پیدا کرد.
توسعه همکاری های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، جلسه ای به منظور توسعه همکاری های مشترک و منسجم تر، بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دو جانبه و نیز با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد و رونق کسب و کارهای نوین و پایدارسازی مشاغل در جامعه ، با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در ابتدا به معرفی فعالیت های مراکز 8 گانه این واحد پرداخت و سپس با اشاره به گستره فعالیت های آموزشی و اشتغال زایی انجام شده در سال های گذشته توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی گفت : این واحد جلساتی مؤثری با سازمان های اجرایی و نقش آفرین در زیست بوم اشتغال استان به منظور تسهیلگری در امر اشتغال و هدایت شغلی داشته است. برای یکپارچه کردن نقش آفرینان این اکوسیستم و کارآفرینی های نوین باید این دستگاه ها در کنار هم قرار گرفته و برای انجام موفقیت آمیز طرح های حمایتی اشتغال در ذیل تبصره های 16 و 18 مصوب هم سو و هماهنگ گام بردارند.

وی افزود: جهاددانشگاهی آمادگی و همکاری خود را با تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی از جمله اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی، سازمان ورزش و جوانان، صندوق اشتغال زایی ایثارگران، اتاق بازرگانی، سازمان های مردم نهاد و خود گردان، نیروهای مسلح، مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، شرکت شهرک ها و انجمن مدیران صنایع استان اصفهان در زمینه های مرتبط با مقوله ایجاد اشتغال پایدار و مولد اعلام نموده است.

ریحانی عنوان کرد: این واحد، نماینده استانی رسانه بازارکار است و برای انعکاس و انتشار اخبار مرتبط با اشتغال استان و اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در این حوزه همکاری لازم را به انجام می دهد.

در ادامه احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)  با بیان همکاری های موفق این نهاد با جهاد دانشگاهی در سال های متمادی اظهار کرد: با توجه به عقد تفاهم نامه همکاری بین این دو مؤسسه به کلیه ادارات زیر مجموعه ابلاغ شده است که همکاری مطلوب را با مراکز جهاد دانشگاهی در راستای برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی و اشتغال زا و نیز حمایت و همکاری در برگزاری همایش ها و رویدادهای کارآفرینی و اشتغال آفرینی مددجویان و سایر اقشار جامعه داشته باشند.

وی اظهارکرد: بر اساس مفاد تفاهم نامه و مذاکرات انجام گرفته، در روزهای پایانی سال و به ویژه در سال آینده همکاری های این دو مجموعه نزدیک تر و هدفمند تر خواهد بود.
 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کارآفرینی بازارکار


نظر شما :