تعیین سطح غیرحضوری زبان‌های خارجی امکان پذیر شد

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵ کد : ۵۱۸۹۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۳۱۹
امکان آزمون تعیین سطح زبان‌های خارجی به صورت غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) از ترم پاییز سال جاری در مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی فراهم شد.
تعیین سطح غیرحضوری زبان‌های خارجی امکان پذیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ساراسادات جمالی کارشناس آموزش الکترونیک این واحد اظهار کرد: با توجه به استقبال زبان‌آموزان و گسترش کلاس‌های حضوری و آنلاین زبان‌های خارجی در همه سطوح، مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با همکاری کارشناسان و مدرسان زبان‌های خارجی این واحد، در راستای رفاه زبان‌آموزان، از پاییز سال جاری اقدام به تعیین سطح غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) نموده است. 

جمالی گفت: آزمون تعیین ‌سطح روشی استاندارد برای مشخص شدن سطح زبان آموز در زبان های خارجی است و هدف آن کمک به شروع بهتر روند یادگیری زبان آموز می‌باشد. 
وی اضافه کرد: تعیین سطح غیرحضوری همزمان با فراگیر شدن یادگیری آنلاین زبان‌های خارجی، از روش‌های جدید محسوب می شود که آرامش بیشتر فرد آزمون‌دهنده و کاهش اضطراب مکالمه با فردی غریبه، عدم وجود محدودیت‌های جغرافیایی، صرفه‌جویی در زمان و … از مزایای این روش است.

کارشناس آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: در سال جاری گروه تعیین سطح زبان انگلیسی این واحد توانسته بیش از 6 هزار نفر را تعیین سطح و برای ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی مناسب آنها را راهنمایی نماید.
 

کلید واژه ها: تعیین سطح غیرحضوری آموزش الکترونیک معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان زبان های خارجه آموزش زبان


نظر شما :