نشست باشگاه دانشجویان حامیان محیط زیست منطقه ۸ کشور در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۷ کد : ۵۲۱۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۴۱
چهارمین نشست نمایندگان گروه های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی منطقه ۸ کشور، ۱۳ بهمن ماه، با حضورنمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های یزد،کاشان، شهرکرد، آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
نشست باشگاه دانشجویان حامیان محیط زیست منطقه ۸ کشور در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس تیموری رئیس واحد صنعتی اصفهان ضمن خیر مقدم به دانشجویان حاضر در نشست، گفت:  فعالیت های دانشجویی همیشه ارزشمند و قابل تقدیر است حال اگر این فعالیت ها در راستای حفاظت محیط زیست که یک مسئله عمومی و عام المنفعه است از ارزش ویژه ای برخوردار است.

همچنین مسئول سازمان دانشجویان جهاد صنعتی اصفهان، با بیان این مطلب که جهاد دانشگاهی از طرح های پیشنهادی، حمایت و استقبال می کند افزود:  این نشست ها باعث هم افزایی ، تقویت اراده و همدلی بیشتر شده و حضور دانشجویان از عامل اصل حرکت های محیط زیستی است.

ابراهیم کمالی به تبیین اهداف باشگاه و آموزه های نشست سالانه در بابلسر پرداخت و مفاد کارگروه های آب، پسماند و اکوتوریسم باشگاه را بیان کرد.

 

گفتنی است؛ اجرای برنامه های مشترک توسط انجمن ها و کانون ها در سال آینده، نقدی بر اقامت گاه بوم گردی استان های یزد، شهرکرد و اصفهان در جهت توسعه اکوتوریسم در منطقه 8، تهیه نشریه حوضه تالاب گاوخونی با عنوان" سراب تا پایاب خلق ایده و ارائه راهکارهای کاربردی در حوزه پسماند، آب و اکوتوریسم با مشورت کارشناسان، شناسایی کانون ها و انجمن ها علمی فعال در منطقه و دعوت ایشان در جلسات آینده، بازدید از میراث فرهنگی و ابنیه تاریخی اصفهان و حضور در همایش تالاب بین المللی گاوخونی از جمله مصوبات و برنامه های این نشست یک روزه بود.

 

 


نظر شما :