به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی

یادی از ۴ شهید والا مقام جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۲ کد : ۵۲۴۰ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۶۶۶
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی ۱۰۳ شهید به انقلاب اسلامی و در راه آرمان‌های والای آن تقدیم نموده است. از این تعداد۴ شهید والا مقام از واحد صنعتی اصفهان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است. 
یادی از ۴ شهید والا مقام جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهید فرامرز آذری، شهید محمد حسن زریباف، حسین مقیمی زاده و شهید عبدالله فرهادی، شهدای گرانقدر و عزیز جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان می باشند که در سنگر پشتیبانی علمی، فناوری و تجهیزات و طرح های نظامی، در جریان تجاوز رژیم بعث عراق به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، با سالار شهدا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا محشور شدند.

38سال فعالیت جهاددانشگاهی، مرهون خون شهداست و سرمایه‌ی واقعی ما در این نهاد انقلابی، تنها تداوم راه آن عزیزان مخلص و خداجوست.

گفتنی است؛ بیش از نیمی از شهدای جهاددانشگاهی را دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی تشکیل می‌دهند.
 55 شهید فارغ‌التحصیل یا دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی، 16 شهید در رشته‌های علوم پایه، 11 شهید در رشته‌های علوم انسانی و هنر، 9 شهید تکنیسین، 7 شهید در مجموعه‌های علوم پزشکی و 5 شهید در سایر بخش‌های جهاددانشگاهی، افتخار این نهاد و گواه بر رهروی آن پاکان در مدار آیه شریفه وَ «یُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَهَ» است که بر تارک نشان جهاددانشگاهی، نقش بسته است.

 همچنین روز 27 دی‌ماه نیز  به‌عنوان نماد پیشگامی و جهاد مقدس در راه خودباوری و خودکفایی دفاعی دانش‌بنیان «روز شهدای جهاددانشگاهی» نام گرفته است.

 

 

 


نظر شما :