پیشگامی در برگزاری دوره های تخصصی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد

۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۷ کد : ۵۲۴۰۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۲۲
مرکز آموزش شماره ۳ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در پنج گروه تخصصی شامل علوم انسانی، علوم IT، فنی مهندسی، هنر و زبان های خارجی در حال برگزاری دوره های آموزشی است.
پیشگامی در برگزاری دوره های تخصصی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی در شهرستان نجف آباد یکی از مراکز آموزشی جامع این نهاد است که بر اساس نیازسنجی و به درخواست مسؤولین وقت این شهرستان آغاز به کار کرد و از زمان شروع به کار تا کنون دوره های آموزشی تخصصی متعددی را متناسب با نیاز و درخواست جامعه برگزار کرده است. برخی از این دوره ها برای اولین بار در سطح استان برگزار شده و به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان فنی مهندسی پاسخ داده است.

ریحانی افزود: این مرکز آموزشی در پنج گروه تخصصی شامل علوم انسانی، علوم IT، فنی مهندسی، هنر و زبان های خارجی در حال برگزاری دوره های آموزشی است و در گروه پزشکی نیز دوره آموزشی تکنسین داروخانه را براساس تقاضا و استقبال فراگیران برگزار می کند.

ندا معین مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: از آنجایی که برگزاری دوره های آموزشی فنی مهندسی در شهرستان نجف آباد مورد نیاز است بر این اساس گروه آموزشی فنی مهندسی در این مرکز شکل گرفت و تا کنون دوره های آموزشی متعددی همچون اتوکد،plc, Abaquse, primavera, Catia, Ansys, MATLAB ETABS & SAFE و ... برگزار کرده است.

وی همچنین به دوره آموزشی پاور میل 3 محور، که درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی متقاضیان با نرم افزارهای CAM / CAD ، ایجاد محور مختصات، تعریف بلوک خام، اندازه گیری ابعاد مدل، مفاهیم اولیه در استراتژیهای ماشین کاری، تولرانس، عمق و پهنای ماشین کاری، مسیرهای راهنما و اتصال، استراتژی Model Area Clearance، Constant Z Finishing ، Offset Flat Finishing و ... به طور کامل آشنا خواهند شد. البته این مرکز سابقه برگزاری پاورمیل 4 محور و 5 محور را نیز دارد و در حال حاضر امکان ثبت نام برای شرکت در این دوره ها وجود دارد.

معین عنوان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی، نجف آباد، خیابان شریعتی، چهارراه بازار، جنب بانک ملت، مرکز آموزش شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا تارگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنندو یا با شماره تلفن 3849-031 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: علوم انسانی علوم IT فنی مهندسی هنر زبان های خارجی آموزش های کوتاه مدت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :