به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «شبیه سازی بحران» وارد بازار نشر شد

۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴ کد : ۵۲۴۸۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۰۲
کتاب «شبیه سازی بحران (با تأملی بر تکنیک‌ ها و الگوهای سناریونویسی و پروتکل نویسی مقابله با کرونا با رویکرد سیستمی به همراه چند مثال کاربردی) (ویرایش جدید)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «شبیه سازی بحران» وارد بازار نشر شد


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «شبیه سازی بحران (با تأملی بر تکنیک‌ ها و الگوهای سناریونویسی و پروتکل نویسی مقابله با کرونا با رویکرد سیستمی به همراه چند مثال کاربردی) (ویرایش جدید)» تألیف علی ماهرالنقش، با شمارگان 500 نسخه، دارای 308 صفحه و 7 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در این کتاب با رویکردی سیستمی و راهبردی به دنبال ارائه الگویی مناسب برای تدوین «طرح جامع مدیریت بحران سازمان» و سپس ارائه الگویی برای تدوین «پروتکل‌ های مقابله با کرونا» - و یا هر ویروس یا میکرب قابل شیوع دیگری - هستیم؛ تا زمینه و ابزاری برای افزایش توان مقابله با بحران ‌ها را ایجاد نماییم.

چاپ اول (ویرایش جدید) این کتاب در پاییز 1401 با قیمت یک میلیون و 550 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان شبیه سازی بحران


نظر شما :