به همت معاونت اموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری کارگاه آموزشی نحوه تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس

۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲ کد : ۵۲۵۵۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۸۵
کارگاه آموزشی تخصصی نحوه تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس ویژه مدرسین آیلتس توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی نحوه تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، حمیده ستایش مهر مدیر مرکز آموزش های تخصصی این واحد اظهار کرد: در راستای مصوبات اخیر شورای علمی گروه زبان های خارجی مبنی بر تشکیل دپارتمان ویژه برای برگزاری دوره های آموزشی آمادگی آزمون آیلتس، برنامه ریزی تخصصی برای متقاضیان شرکت در آزمون، آموزش و پشتیبانی، تربیت مدرس آیلتس و آشنایی آنان با شیوه های تصحیح و نمره دهی آزمون و برگزاری آزمون های آزمایشی ( Mock IELTS )، کارگاه آموزشی تخصصی چگونگی تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس برای اولین بار در اصفهان توسط ممتحن رایتینگ آزمون آزمایشی، در مرکز آموزشهای آلکترونیک (آنلاین) جهاددانشگاهی صنعتی برگزار شد.

وی افزود: از آنجایی که امروزه ارزیابی رایتینگ آیلتس چالش برانگیزترین موضوع تقریباً برای تمامی مدرسین آیلتس است و  اشتغال آفرینی و تربیت نیروی کارآمد و متخصص و همچنین  ارائه بهترین و کاربردی ترین راهکارها برای بهبود عملکرد کیفی مدرسین نیز  یکی  از مهمترین اهداف واحد صنعتی اصفهان است.

ستایش مهر در ادامه عنوان کرد: این دوره در شورای تخصصی گروه زبان های خارجی پیشنهاد و اولین جلسه آن با استقبال مدرسین آیلتس از نقاط مختلف کشور تشکیل شد. این رویه ادامه دارد خواهد بود و دوره ها و کارگاه های جدید از طریق پورتال معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی www.jdeiut.ir اطلاع رسانی می شود.
 

کلید واژه ها: نحوه تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :