به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛

دوره آموزشی آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی برگزار شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ کد : ۵۳۲۲۶ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۶۰
دوره آموزشی آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحدصنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد در خصوص دوره آموزشی آشنایی با قانون کار و تأمین اجتماعی که با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی دو روزه، مفاهیم مرتبط با قانون کار و تأمین اجتماعی شامل روابط کارگر و کارفرما، نحوه بستن قرارداد کار، شرایط و ضوابط کارگاه و کار، نحوه محاسبه حق بیمه کارگران و درصد سهم بیمه کارگر و کارفرما، شرایط کار بانوان و شرایط مشاغل سخت و زیان آور مورد بحث قرار گرفت.

ریحانی افزود:  یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره آشنایی با نحوه کار با سامانه خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی است و شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با کلیات و ساختار مقررات و تعهدات قانون کار و تامین اجتماعی ضمن طرح پرسش ها، ابهامات و سؤاال های خود در را رابطه با قانون کار و تأمین اجتماعی مرتفع نمودند.

وی خاطرنشان کرد:با هماهنگی های انجام شده با مؤسسه کار و تامین اجتماعی مقرر گردید در پایان این کارگاه، گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اعلام کرد: این واحد با حضور اساتید و مشاورین مجرب استانی آماده ارائه هرگونه مشاوره در این حوزه به کارفرمایان محترم و به منظور توسعه و بهبود کسب و کار و نیز دانش افزایی و ارتقا آگاهی ایشان از قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی است.
 

کلید واژه ها: آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی دوره آموزشی T.T.C معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :