عقد تفاهم نامه همکاری های پژوهشی و تخصصی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۸ کد : ۵۳۹۲۶ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۱۰
جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان پیرامون همکاری های پژوهشی و تخصصی در خصوص موضوع هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء تفاهم نامه امضا کردند.
عقد تفاهم نامه همکاری های پژوهشی و تخصصی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، پیرو سیاست های کلان کشور در حوزه صنعت، تولید، اشتغال و کارآفرینی در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و با هدف حل معضلات جاری همچنین افزایش بهره وری عوامل تولید در اقتصاد کلان کشور با استفاده از فناوری های نوین، تفاهم نامه ای منعقد گردید.

دیگر هدف این تفاهم نامه، فراهم سازی بستر توسعه پژوهش های کاربردی در حوزه مهندسی کامپیوتر بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان است.

این تفاهم نامه در حوزه پژوهش، توسعه خدمات پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی مشترک در زمینه های تخصصی مرتبط با مهندسی کامپیوتر شامل موضوعاتی در حوزه های هوش مصنوعی و سامانه های هوشمند، اینترنت اشیاء در حوزه های صنعتی و عمومی، تحلیل داده و ارتقاء امنیت شبکه و داده، به مدت 2 سال به امضاء رؤسای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان رسید.
طرفین در این تفاهم نامه نسبت به شناسایی ظرفیت های همکاری پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی، توسعه سبد خدمات و محصولات یکدیگر، پیاده سازی و اجرای پروژه های پژوهشی و خدمات تخصصی مشترک، رصد اولویت ها و نیازهای پژوهشی ملی و بین المللی و به اشتراک گذاشتن امکانات در اختیار اقدام می کنند.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دانشگاه اصفهان


نظر شما :