توسط واحد صنعتی اصفهان:

کتاب " آزمون‌های خواص مکانیکی و مقاومت مصالح مواد " وارد بازار نشر شد

۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰ کد : ۵۳۹۹ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۶۸
توسط  شعبه سازمان انتشارات واحد صنعتی اصفهان کتاب « آزمون‌های خواص مکانیکی و مقاومت مصالح مواد » تالیف دکتر احمد کیوانی و مهندس ایمان کریمی پور وارد بازار نشر شد.
کتاب " آزمون‌های خواص مکانیکی و مقاومت مصالح مواد " وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در این کتاب آمده است: هدف آزمایشگاه خواص مکانیکی، آشنایی دانشجویان با انواع مهم و پرکاربرد آزمون‌های مکانیکی مورداستفاده در صنعت و کارهای پژوهشی می‌باشد. شاید مهم‌ترین آزمایش در این میان برای دانشجویان گروه مهندسی مواد، آزمایش کشش ساده باشد که تغییر شکل الاستیک و پلاستیک را در شرایط ساده تک‌محوری بررسی می‌نماید و اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار پژوهشگر قرار می‌دهد. به کمک آزمایش ساده کشش علاوه بر به دست آوردن مشخصات الاستیک و پلاستیک ماده همچون تنش تسلیم، استحکام کششی، ازدیاد طول، پدیده نقطه تسلیم، کار سختی، پدیده گلویی شدن، پیر سختی، نحوه شکست و اثر نرخ کرنش بر خواص کششی فولادها موردبررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ این کتاب با تیراژ 500 نسخه و 112 صفحه به بازار نشر عرضه شده و علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

 

 


نظر شما :