بازدید رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۴ کد : ۵۴۴۹۳ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۸۳
دکتر سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دکتر سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است بازدید کرد.

دکتر میبدی ضمن بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: حضور کارکنان و دستاوردهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در این دانشگاه از افتخارات دانشگاه صنعتی اصفهان است و در جهت پیشبرد اهداف عالی کشور با تمام توان و امکانات همچون گذشته با این نهاد همکاری مشترک خواهیم داشت.

وی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز بازدید کرد و با طرح ها، محصولات و خدمات این نهاد در زمان جنگ، بیشتر از قبل آشنا شد.

گفتنی است رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از فروشگاه کتاب های شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که در حاشیه این نمایشگاه برپا شده است بازدید و از قیمت های فوق العاده استثنایی این کتاب ها برای استفاده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ابراز خرسندی کرد.

 

کلید واژه ها: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان


نظر شما :