به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛

همایش آیلتس برگزار شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲ کد : ۵۴۷۴۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۳۱۴
همایش آیلتس به منظور آشنایی متقاضیان با آزمون بین المللی آیلتس با حضور دانشجویان رشته های مختلف فنی مهندسی و علوم پایه در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
همایش آیلتس برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، به همت معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد همایش آیلتس به منظور آشنایی متقاضیان با آزمون بین المللی آیلتس و با حضور دانشجویان رشته های مختلف فنی مهندسی و علوم پایه در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. 

در ابتدای این همایش امید زارعی مدرس تخصصی آیلتس و سخنران این همایش به ارائه بایدها و نبایدها و تکنیک های برتر آزمون آیلتس و معرفی دوره های آمادگی و پیش نیاز پرداخت.

در ادامه مهندس صفایی مدیر داخلی کاریابی وزین کوشش پارس به معرفی شرایط و باید ها و نبایدهای ویزاهای کار و اشتغال پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

گفتنی است در پایان این همایش متقاضیان شرکت در دوره های آیلتس به صورت رایگان مشاوره دریافت کرده و تعیین سطح شدند.

یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان با افتتاح مرکز آموزش زبان آموزی تازه افتتاح شده در دانشگاه صنعتی است که با هدف رفاه دانشحویان این دانشگاه آغاز به کار کرده است.

لازم به ذکر است دوره های تخصصی آیلتس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت حرفه ای و در چهار سطح برگزار می‌شود. آیلتس ۱ و ۲ هرکدام به مدت 80 ساعت آموزشی و آیلتس ۳ و ۴ هر کدام 60 ساعت آموزشی ارائه می شود.
ورود به این دوره بعد از انجام تعیین سطح صورت می گیرد و چنانچه سطح زبان عمومی متقاضیان در سطح مطلوبی قرار داشته باشد می‌توانند مستقیماً وارد دوره‌های آیلتس شوند و اگر دانش زبانی متقاضیان در وضعیت قابل ‌قبول نباشد به کلاس فشرده پیش‌از آیلتس راهنمایی می‌شوند.

کلید واژه ها: همایش آیلتس معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :