به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی تایپ ده انگشتی فارسی برگزار شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲ کد : ۵۵۱۰۷ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۵۲
دوره آموزشی تایپ ده انگشتی فارسی به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی تایپ ده انگشتی فارسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی تایپ ده انگشتی فارسی به همت مرکز آموزش شماره 2 جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

تایپ ده انگشتی فارسی مهارتی است که به افراد امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از پنج برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ کنند. 

زینب عباسی مدیر مرکز شماره 2 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: امروزه با گسترش تکنولوژی و فعالیت‌ها در فضای مجازی و اینترنت استفاده از کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ها بیش از پیش شده است و نوشتن روی کاغذ هم جای خود را به کیبوردها داده است.

وی افزود: کسب و کارها اینترنتی شده و برای نوشتن مقاله، ایمیل یا گزارش کار باید از تایپ بر روی صفحه کیبورد استفاده کرد، به همین دلیل تایپ و تایپیست جایگاه ویژه‌ای را در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پیدا کرده است، اینکه افراد چه میزان در سرعت و دقت تایپ کردن مهارت داشته باشند، موقعیتشان را در شغلی که عمده فعالیت آن تایپ کردن است، بهتر خواهد کرد. 

عباسی عنوان کرد: در هنگام یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی لازم است که ۶ اصل را مد نظر قرار بدهید، اتکا کردن به حافظه عضلانی خود، نگاه نکردن به صفحه کلید در هنگام تایپ، توجه به ارگونومی تا آسیب های جسمی وارد شده به بدن کمتر شودt قرار دادن انگشتان به صورت درست بر روی کیبورد، دقت از سرعت بالا مهم تر است و تکرار مداوم و تمرین زیاد.

مدیر مرکز شماره 2 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید تایپ ده انگشتی را با اساتید برتر بیاموزید.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی، اصفهان، خیابان 5 رمضان، کوچه 24 ،  مرکز آموزش شماره 2 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا بگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.
 

کلید واژه ها: دوره تایپ ده انگشتی فارسی معاونت آموزش و کارفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :