به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری آزمون نیروهای شرکت ها و مؤسسات منتخب اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱ کد : ۵۵۱۶۴ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۵۹
آزمون نیروهای شرکت ها و مؤسسات منتخب اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در طرح برون‌سپاری خدمات هدایت شغلی مددجویان برگزار شد.
برگزاری آزمون نیروهای شرکت ها و مؤسسات منتخب اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، آزمون تأیید صلاحیت علمی کارکنان شرکت ها و مؤسسات منتخب اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان که داوطلب همکاری با این اداره در ارائه خدمات هدایت شغلی به مددجویان آن اداره هستند در مرکز تخصصی کوتاه مدت شماره ۸ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با حضور ۷۰ شرکت کننده از شهر اصفهان و شهرستان های اطراف استان برگزار گردید.

در حاشیه برگزاری این آزمون محمد سوادکوهی رئیس اداره هدایت شغلی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اظهار کرد: این طرح شامل خدمات هدایت شغلی و خدمات راهبری شغلی به منظور بهره مندی مددجویان از تسهیلات و تسریع در پرداخت آن با هدف ارائه خدمات مشاوره شغلی و استعداد سنجی منتج به ایجاد اشتغال پایدار و مولد ارتقای سطح درآمد و خودکفایی مددجویان است.

گفتنی است طبق توافقات انجام شده مقرر شد که این آزمون به صورت متناوب در سال ۱۴۰۲ با همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار گردد. 
 

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :