کتاب " مجموعه نکات مهم علوم و صنایع غذایی " وارد بازار نشر شد

۰۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱ کد : ۵۵۵۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۸۷
توسط شعبه سازمان انتشارات واحد صنعتی اصفهان کتاب « مجموعه نکات مهم علوم و صنایع غذایی » تالیف؛ مهندس احسان دالوند، دکتر عاطفه دالوند، دکتر محمد گلی وارد بازار نشر کتاب شد.
کتاب " مجموعه نکات مهم علوم و صنایع غذایی " وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در سال‌های اخیر به دلیل افزایش علاقه و جذب افراد به رشته‌ی تحصیلی علوم و صنایع غذایی و همچنین با توجه به افزایش علم و تکنولوژی در این زمینه کتب مختلفی در این زمینه ترجمه و تالیف شده است. در بین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای ادامه تحصیل در رشته علوم و صنایع غذایی رقابت بسیار چشم‌گیری وجود دارد. این موضوع موجب شده کتاب‌های گوناگونی در زمینه آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی علوم و صنایع غذایی وارد بازار کتاب شود. از طرفی اغلب دانشجویان با وجود علاقه و تلاش، گاهی به هر دلیلی با کمبود زمان مواجه می‌شوند و یا به هر دلیلی نمی‌توانند به شکل کامل تمامی منابع آزمون را مطالعه نمایند.

 آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، در این کتاب از تمامی فصول با منابع مختلف آزمون­ ها خلاصه‌نویسی شده است. یعنی در هر فصل از چندین منبع استفاده شده به گونه‌ای که نکات بسیار مهم آنها گردآوری شده و در حجمی کوچک به صورت مفید و مختصر در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این کتاب با 500 نسخه و 560 صفحه به بازار نشر عرضه شده و علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 


نظر شما :