به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری کرسی تلاوت و تدبر در ماه مبارک رمضان

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱ کد : ۵۵۹۳۶ فرهنگی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۸۶
کرسی تلاوت و تدبر در ماه مبارک رمضان به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری کرسی تلاوت و تدبر در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سازمان دانشجویان این واحد اقدام به برگزاری کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و اساتید علوم قرآن در مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان نمود.

این برنامه طی سه روز متوالی با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، دکتر مسعود نیکدستی، مجید فقیه و علیرضا مکاری و سخنرانی دکتر محمدرضا ستوده نیا، حمید الهی دوست و سید مهدی ابطحی پیرامون شرح آیات برگزار شد.

در جلسه اول سوره مبارکه همزه توسط علیرضا مکاری تلاوت و توصیه های کاربردی در کنترل زبان و جلوگیری از هرزه زبان از آیات قرآن و عوامل موثر در این رذیله و راهکارهای علمی در کلام استاد ستوده نیا بیان شد.

جلسه دوم تلاوت سوره مبارکه تکاثر توسط مجید فقیه تلاوت و مصادیق تکاثر و مفاهیم مرتبط همچنین شبهات مرتبط با موضوع با بررسی و تحلیل سایر آیات قرآن از طرف استاد الهی دوست توضیح داده شد.

جلسه سوم سوره مبارکه شرح توسط مسعود نیک دستی از مفاخر قرائت به زیبایی تلاوت و شرح صدر و عوامل ایجاد و تفسیر سوره شرح از طرف استاد ابطحی ارائه شد.
 

کلید واژه ها: کرسی تلاوت و تدبر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :