به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای پذیرفته شدگان قوه قضائیه برگزار شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۵۶۸۸۹ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۴۸
دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر به صورت آنلاین برای پذیرفته شدگان قوه قضائیه برگزار شد.
دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای پذیرفته شدگان قوه قضائیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مرکز آموزش الکترونیک این واحد دوره مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر را برای تعدادی از پذیرفته‌شدگان قوه قضائیه کشور در به صورت آنلاین برگزار کرد.

در این دوره آموزشی علاوه بر تدریس آنلاین کل محتوای درسی، محتوای ویدئویی آفلاین نیز برای فراگیران بارگذاری شد و در نهایت برای فراگیرانی که موفق به گذراندن آزمون پایان دوره شدند، گواهی پایان دوره دیجیتالی معتبر صادر شد.

ساراسادات جمالی کارشناس آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL) یک دوره مقدماتی و در عین حال جامع و کامل برای آموزش اصول و مبانی کار با رایانه است که علاوه بر مقدمات کار با کامپیوتر، مهارت های مورد نیاز برای استفاده از ویندوز و اینترنت و همچنین نرم افزارهای کاربردی word، Excel، Access و Powepoint به فراگیران آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با توجه به سوابق فعالیت‌های قبلی، تجارب کسب شده و توانمندی های موجود در برگزاری آموزش‌های آنلاین، آمادگی خود برای همکاری با بخش‌های خصوصی و دولتی جهت اجرای آموزش‌های سازمانی اعلام می کند.

کلید واژه ها: مهارت های هفتگانه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :