اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم نظرسنجی ذی‌نفعان شرکت پتروشیمی اصفهان به جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان واگذار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۵۶۹۷۰ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۰۹
طرح یکپارچه‌سازی و بهبود سیستم نظرسنجی ذی‌نفعان شرکت پتروشیمی اصفهان به مرکز مهندسی توسعه بهره وری و سیستم های جهاد دانشگاه صنعتی اصفهان واگذار شد.
اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم نظرسنجی ذی‌نفعان شرکت پتروشیمی اصفهان به جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان واگذار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، محمد عبایی شوشتری مدیر مرکز خدمات تخصصی مهندسی توسعه‌ بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر کسب و کاری و در هر سطحی با آن روبرو است تأمین انتظارات و پایش نیازهای ذی‌نفعان است که با آن سازمان یا کسب و کار ارتباط تنگاتنگ دارند. راهکار علمی و مدیریتی موجود برای پاسخگویی به این مسئله، استقرار سیستم‌های پایش و تحلیل انتظارات ذی‌نفعان است.

عبایی شوشتری افزود: شرکت پتروشیمی اصفهان نیز به عنوان یکی از صنایع اصلی در سطح ملی و منطقه‌ای، در پاسخگویی به این نیاز، فرم‌هایی تدوین و طی فرآیندی تا حدودی به این موضوع پاسخگو بوده است اما هیچگاه این تلاش‌ها جهت نظرسنجی و تحلیل ذی‌نفعان به صورت یک سیستم یکپارچه فعال و مدون نبوده است. 

وی گفت: در پروژه یکپارچه‌سازی نظرسنجی ذی‌نففان شرکت پتروشیمی اصفهان تلاش می‌شود با بهره‌گیری از استاندارد تعالی سازمانی EFQM ویرایش سال 2020 سیستم موجود عارضه‌یابی شود و فرم‌های موجود اصلاح شود. در نهایت با استفاده از فرآیندهای مدیریتی یکپارچه فرآیندی جامع، یکپارچه و بهبود یافته برای تحلیل نیازها، خواسته‌ها و انتظارات ذی‌نفعان در سازمان تدوین و ارائه شود. 

مدیر مرکز خدمات تخصصی مهندسی توسعه‌ بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی عنوان کرد: یکی از چالش‌های اساسی این پروژه تنوع ذی‌نفعان شرکت پتروشیمی اصفهان در گروه‌های مختلف شامل مشتریان داخلی، مشتریان خارجی، پیمانکاران، کارکنان، تأمین‌کنندگان، گروه‌های مختلف جامعه و سایر ذی‌نفعان می‌باشد. که در این زمینه اقدامات لازم جهت طراحی پرسشنامه‌های متناسب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با بهره‌گیری از روش‌های روز دنیا این پروژه به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و از نتایج این پروژه می‌توان در برنامه‌ریزی‌های کلان پتروشیمی و افزایش سطح رضایت ذی‌نفعان مرتبط می‌توان بهره‌ی لازم را کسب نمود. به همین جهت افزایش سطح رضایت باعث افزایش درآمد از طریق ذی‌نفعان و همچنین افزایش سطح رضایت‍مندی از اقدامات مرتبط با مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی اصفهان خواهد شد. 
 

کلید واژه ها: مرکز خدمات تخصصی مهندسی توسعه‌ی بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی طرح یکپارچه‌سازی سیستم نظرسنجی ذی‌نفعان شرکت پتروشیمی اصفهان


نظر شما :