توسعه همکاری های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۰ کد : ۵۷۵۰۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۱۲
جلسه توسعه همکاری جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان با اداره کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان اصفهان برگزار شد.
توسعه همکاری های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، جلسه توسعه همکاری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با اداره کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان اصفهان در راستای ایجاد هم افزایی در فعالیت های شناسایی نیازهای آموزشی ، مهارت افزایی و اشتغال مددجویان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان و بهره مندی از ظرفیت های موجود، با حضور معاونین و کارشناسان دو مجموعه تشکیل شد.

در این جلسه در ابتدا احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به ایجاد 29 هزار فرصت شغلی در سال گذشته اظهار کرد: حدود 10 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در سال 1401 از آموزش های لازم بهره مند شدند.

رضایی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی از یک سو و توسعه آموزش ها به منظور ارتقا مهارت های فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغالزایی از سوی دیگر حائز اهمیت است و امید است که با همکاری طرفین در سال 1402 بتوان گامی مؤثر جهت اعتلای دانش و مهارت جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) برداشت.

در ادامه غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: با توجه به سوابق طولانی مدت و موفق در حوزه مشاوره کارآفرینی و تربیت مربی کارآفرینی، این واحد آماده هرگونه همکاری آموزشی، مشاوره و هدایت شغلی و توان افزایی مهارتی جمعیت تحت پوشش اداره کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان اصفهان است.

ریحانی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک برای نیل به اشتغالزایی هر چه بیشتر نیروی انسانی و همچنین ایجاد اشتغال مولد و پایدار بسیار  اضافه کرد: جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای تحقق یکی از رسالت های خود مبنی بر همسویی تمامی نهادهای مؤثر در زیست بوم اشتغال و شبکه سازی و تسهیل گری تاکنون اقدامات مؤثری انجام داده است.


نظر شما :