رکورد داری اصفهان در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۵۷۵۲۸ فرهنگی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۲۱
مرحلۀ کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران از ۸ تا ۱۰ خرداد ماه با حضور ۱۲ تیم دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود که در این مرحله سه گروه دانشجویی، به نمایندگی از استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
رکورد داری اصفهان در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مرحلۀ استانی یازدهمین دورۀ مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران زمستان سال 1401 در چهار نوبت و با حضور 24 گروه چهار نفره، به میزبانی جهاد دانشگاهی واحدهای صنعتی و اصفهان در دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد و از این بین، چهار گروه «جهاد علمی»، «شهید خرازی» ،«آفتاب» و «مغناطیس» به مرحلۀ منطقه‌ای مسابقات راه یافتند. 
 
اردیبهشت‌ ماه سال 1402 با برگزاری مرحلۀ منطقه‌ای به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزار شد که در این مرحله با حضور 12 تیم دانشجویی شامل 3 تیم از دانشگاه های استان چهار محال و بختیاری 2 تیم از استان یزد ، 2 تیم از استان اصفهان و استانهای قم ، مرکزی، کهکیلویه و بویر احمد ،فارس و هرمزگان هر کدام یک تیم ،در این مرحله شرکت نمودند.

در نهایت تیم جدال احسن از دانشگاه فرهنگیان استان فارس ، تیم شهید خرازی از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان و تیم جهاد علمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به جمع 12 تیم منتخب کشوری پیوستند شایان ذکر است تیم آفتاب از دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با حضور در مسابقات منطقه شرق نیز به مرحله کشوری راه یافت.

«تشخیص تفاوت اعتراض و اغتشاش بر عهده دولت است»، «در ایران دولت سازی باید مقدم بر دموکراسی باشد» و «الگوی زندگی ایرانی-اسلامی موردقبول نسل جوان نیست» ازجمله گزاره‌های مرحله کشوری است که گروه‌های حاضر در دو جبهۀ موافق و مخالف، دربارۀ آن با یکدیگر مناظره می‌کنند.  
 
گفتنی است در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران، 12 تیم دانشجویی برگزیده مرحله منطقه ای حضور دارند که استان اصفهان با سه گروه دانشجویی، رکورددار بیش‌ترین تعداد نمایندۀ حاضر در این مرحله است. 

این مسابقات با حضور 36 نفر داور هیئت‌ علمی و دانشجویی و داور سخنران برتر، از دوشنبه 8 تا چهارشنبه 10 خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد و طی این سه روز، گروه‌های «جهاد علمی»، «شهید خرزای» و «آفتاب» به نمایندگی از استان اصفهان، با گروه‌های دانشجویی از استان‌های تهران، فارس، مازندران، خراسان رضوی، همدان، زنجان، ایلام و قزوین رقابت خواهند کرد.

کلید واژه ها: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران


نظر شما :