برگزاری آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۵۷۸۷۴ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۹۸
آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی با حضور بیش از ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.
برگزاری آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی به صورت متمرکز در مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی شعبه توحید و با حضور بیش از 100 نفر متقاضی تدریس برگزار شد.

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در راستای نیاز روز افزون جامعه در حیطه تدریس زبان انگلیسی ،جذب مدرسین توانمند و قوی در این حوزه و با توجه به تعدد مراکز آموزشی این واحد همچنین استقبال فراگیران از کلاس های زبان حضوری و آنلاین و به تبع آن تأمین مدرس آموزش دیده و آشنا با شیوه ها و منابع تخصصی و نوین آموزشی، مطابق با استانداردهای بین المللی شورای علمی گروه زبان های خارجی اقدام به برگزاری آزمون جذب مدرس در سطوح کودکان و بزرگسالان نمود.

فرآیند جذب مدرس زبان انگلیسی در واحد صنعتی اصفهان طی 3 مرحله انجام خواهد شد، متقاضیان پس از موفقیت در آزمون کتبی به مصاحبه دعوت خواهند شد و منتخبین این مرحله در دو گروه کودکان و بزرگسالان دسته بندی می شوند. در نهایت با حضور در دوره آموزشی تربیت مدرس با عنوان T.T.C کودکان و یا بزرگسالان با پشت سر گذاشتن این مراحل از آن ها Demo گرفته می شود.

شایان ذکر است آزمون جذب مدرس انگلیسی در مرحله اول کتبی و شامل 90 سوال تستی است که ترکیبی از مهارت های Gramar ،Vocabulary و Reading است. پذیرفته شدگان نهایی این آزمون در کلیه مراکز جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان  به عنوان مدرس مشغول به کار خواهند شد.

شرکت کنندگان در این آزمون می توانند نتایج خود را با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان www.jdiut.ir دریافت کنند.

 
 

کلید واژه ها: آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :