مشارکت جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۵ کد : ۵۷۹۶۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۳۹
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان مشارکت کرد.
مشارکت جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهانف در راستای اجرای بهینه تفاهم نامه همکاری منعقد شده فی مابین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری مطلوب طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان اصفهان، رایزنی های لازم برای ورود مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی این واحد به اجرای طرح مذکور انجام شد. 

پیرو جلسه ای که با هدف دستیابی به راهکارهای عملیاتی به منظور تعمیم باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان اصفهان، استفاده از ظرفیت اتاق فکر باشگاه کارآفرینان جوان، توسعه و گسترش باشگاه و نقش آفرینی بیشتر و ارتقای جایگاه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در اجرایی نمودن باشگاه تشکیل شد، مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به منظور اجرای مطلوب این طرح اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان بخشی از کلینیک کسب و کار از سال گذشته مجوز فعالیت خود را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد و تا کنون اقدامات مؤثری در این حوزه انجام داده است.

برگزاری دو رویداد کارآفرینی، تعریف و اجرای دوره های آموزشی ویژه بازارکار به صورت آنلاین و حضوری همچنین تعامل و ایجاد هم افزایی با سایر فعالین این عرصه بخشی از فعالیت های این مرکز است.
 

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان بازارکار


نظر شما :