به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

تدوین بسته های آموزشی هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص در این حوزه

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۵۸۰۲۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۷۴
به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بسته های آموزشی هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص در این حوزه تدوین شد.
تدوین بسته های آموزشی هوش مصنوعی و تربیت نیروی کار متخصص در این حوزه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در ادامه نشستهای دپارتمان علوم IT و هوش مصنوعی این واحد که با حضور متخصصان حوزه هوش مصنوعی برگزار شد، بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به این حوزه، از جمله مهارت های مورد نیاز برای افراد متقاضی ورود به بازار کار، پردازش متن، تحلیل احساسات در متن، الگوریتم‌های یادگیری ماشین، اینترنت اشیاء و روش‌های تشخیص تصویر و صدا و نقش این واحد در تربیت کارشناسان خبره این صنعت بررسی شد. 

غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در خصوص برگزاری دوره های تخصصی هوش مصنوعی اظهار کرد: با توجه به رشد روز افزون فناوری هوش مصنوعی و نیاز جامعه به کاربرد آن در حوزه‌های مختلف، جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره‌های آموزشی کاربردی هوش مصنوعی را به همراه معرفی به بازار کار برگزار می کند

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته، امکان اعطای بورسیه تحصیلی به متقاضیان خاص به شرط پذیرش فعالیت و استخدام در شرکت های طرف قرارداد نیز فراهم خواهد شد.

ریحانی ادامه داد: این دوره‌ها با همکاری اساتید برجسته و متخصصان حوزه هوش مصنوعی برگزار و پس از پایان دوره گواهینامه معتبر به دانشجویان اعطا می شود. 

لیلا قدیری مسؤول دپارتمان هوش مصنوعی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: این دوره‌ها با هدف آموزش مفاهیم و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به صورت کاربردی و عملی، به فراگیران رشته‌های مختلف ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این دوره‌ها، مباحثی از جمله داده کاوی، یادگیری ماشین، شبکه‌های عصبی، پردازش زبان طبیعی و تشخیص تصویر و صدا به صورت کاربردی و با استفاده از نرم‌افزارهای متنوع، به فراگیران آموزش داده خواهد شد. 

علاقمندان به حوزه هوش مصنوعی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره‌ها، می‌توانند به نشانی اصفهان، خیابان پنج رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وب‌سایت www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین می توانید پاسخ سؤال های خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ کسب کنید.

کلید واژه ها: هوش مصنوعی


نظر شما :