به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری دوره های ایمنی در محیط کار ویژه پیمانکاران و کارکنان شرکت گاز

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۳ کد : ۵۸۲۴۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۳
۳۵۰ نفر از کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز استان اصفهان دوره های ایمنی در محیط کار را در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با موفقیت گذرانده اند.
برگزاری دوره های ایمنی در محیط کار ویژه پیمانکاران و کارکنان شرکت گاز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد با اشاره به اخذ مجوز برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت محیط کار این واحد از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اظهار کرد : در راستای  اطلاع رسانی و برگزاری دوره های آموزشی این حیطه و نیز همکاری با شرکت ها و سازمان های مختلف با اهداف مذکور، ماموریت ویژه ای به مرکز کوتاه مدت آموزش های تخصصی شماره 6 جهاد دانشگاهی این واحد واگذار شده است تا دپارتمان تخصصی آموزش HSE را فعال کند.

ریحانی افزود: بخشی از فعالیت این دپارتمان ارائه خدمت به کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز استان اصفهان تعریف شده است که این مرکز، در این زمینه موفق به برگزاری 2800 نفر ساعت آموزش شده و هدف از برگزاری این دوره ها حفظ سلامت، ارتقای سطح دانش و آگاهی  HSE کارکنان و پیمانکاران در شرکت گاز استان اصفهان است.

وی ادامه داد: در این دوره ها که با هماهنگی شرکت گاز استان در حال انجام است به مباحث مختلفی از جمله آشنایی با گاز طبیعی، انواع گازها، تعریف گاز طبیعی، کاربردهای گاز طبیعی ،سیستم های انتقال، ایستگاه CGS و... پرداخته می شود.


نظر شما :