برگزاری کارگاه دانش افزایی مدرسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۳ کد : ۵۸۴۳۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۹۶
کارگاه دانش افزایی مدرسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری کارگاه دانش افزایی مدرسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد این واحد اظهار کرد: بیست و سومین کارگاه دانش افزایی مدرسان زبان انگلیسی در دو گروه ویژه مدرسان رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

ریحانی افزود: در این کارگاه که با تدریس دکتر محمد امیر یوسفی دانشیار دانشگاه اصفهان همراه بود مدرسان مرکز جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در دو گروه مجزا با مسائل روز آموزش زبان انگلیسی و روش های نوین تدریس آشنا شده و به تبادل دانش و تجربه پرداختند.

وی گفت: کارگاه های دانش افزایی با هدف تعامل بیشتر مدرسین و ارتقا سطح کیفی دوره های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله پداگوژی، آندراگوژی، مسائل فرهنگی در تدریس، روانشناسی تدریس، شناخت متون و روش ها و ... در معاونت آموزشی این واحد برنامه ریزی و اجرا می شود. مدرسین شرکت کننده در این کارگاه ها ضمن کسب آگاهی از آخرین متدها و مسائل آموزش و به روز نگه داشتن دانش و اطلاعات خود از امتیاز ویژه برای تعیین مبلغ حق التدریس برخوردار می شوند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تشریح کرد: در حال حاضر حدود 270 مدرس در گروه های مختلف در 8 مرکز آموزشی با این معاونت همکاری دارند که عمده این افراد تحت پوشش بیمه و از حقوق ماهیانه برخوردار هستند. این واحد در تلاش است تا ضمن توجه به مسائل مالی مدرسین به ارتقا دانش آنها نیز توجه ویژه داشته باشد و در این راستا آخرین کارگاه دانش افزایی با استقبال مدرسین در محل مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان واقع در خیابان پنج رمضان برگزار شد.

کلید واژه ها: آموزش مدرسان معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :