بازاریابی موفق فناوری های به بلوغ رسیده معاونت پژوهشی توسط واحد تجاری سازی و بازرگانی

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۵۸۴۸۶ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۰۱
بازاریابی و فروش محصولات فسفاته مرکز خدمات تخصصی شیمی و مهندسی شیمی معاونت پژوهشی توسط واحد تجاری سازی و بازرگانی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به ثمر نشست.
بازاریابی موفق فناوری های به بلوغ رسیده معاونت پژوهشی توسط واحد تجاری سازی و بازرگانی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، حسین محمدی مدیر واحد تجاری سازی و بازرگانی این واحد با اشاره به رسالت واحد تجاری سازی و بازرگانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مبنی بر تجاری سازی تحقیقات و طرح های پژوهشی و بازاریابی فناوری های به بلوغ رسیده اظهار کرد: از ابتدای امسال شاهد روند رو به رشدی در واحد تجاری سازی و در بخش بازاریابی محصولات مراکز خدمات تخصصی واحد هستیم که به عنوان نمونه می توان به فروش حدود 5 تن از محصولات گروه فسفاته مرکز خدمات تخصصی شیمی و مهندسی شیمی واحد اشاره کرد.

محمدی اضافه کرد: واحد تجاری سازی و بازرگانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شرکت های متنوعی در سطح ملی در ارتباط با فروش محصولات گروه فسفاته، شامل فسفاته آهن، چربی گیر پودری، چربی گیر مایع و ... وارد مذاکره شده است که تاکنون این مذاکرات با 3 شرکت صنایع رنگ بهرنگ، شرکت پویا نیرو مبدل و شرکت پارس پرند حیان به نتیجه نهایی رسیده و منجر به فروش محصولات شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صورت مستمر مذاکرات با شرکت های دیگری در حال انجام است و افق روشنی در افزایش فروش محصولات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به چشم می خورد و امید است تا پایان نیمه اول سال جاری شاهد افزایش دو برابری فروش محصولات باشیم.

کلید واژه ها: واحد تجاری سازی و بازرگانی فروش محصولات


نظر شما :