آغاز همکارهای مشترک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۷ کد : ۵۸۴۹۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۰۲
همکارهای مشترک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز شد.
آغاز همکارهای مشترک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد  صنعتی اصفهان در نشست مشترک با شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این واحد آمادگی لازم را برای اجرای دوره‌های آموزشی مشترک و مرتبط با برگزاری نمایشگاه ها اعم از بازاریابی، مدیریت و ایمنی غرفه‌ها و غرفه آرایی و فروشندگی سریع را دارد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در دو حوزه اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات مرتبط و آموزش در حاشیه برگزاری نمایشگاه ها، توانمندی و ظرفیت های لازم را دارد همچنین این واحد آمادگی لازم جهت حضور ثابت و فعال در نمایشگاه های بین المللی اصفهان را دارد.

محمد گیوی معاون امور نمایشگاهی، برنامه ریزی و بازاریابی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به تشریح رویکردها و استراتژی های شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در سال پیشرو پرداخت و گفت: این شرکت چهار هدف کلان عملیاتی و به تبع تحقق این اهداف ده استراتژی را در برنامه قرار داده است که این اهداف شامل توسعه برند شرکت نمایشگاه ها، ارزش آفرینی و سودآوری برای شرکت و سایر ذینفعان و شرکا، حفظ و توسعه سرمایه های انسانی و در آخر توسعه شبکه سازی داخلی و خارجی به منظور ایجاد تسهیل گری و شتاب دهندگی در اکوسیستم تجارت صادرات و تولید است.

گیوی افزود: در سال ۱۴۰۱ عناوین و طرح هایی مدون گردید تا در طی ۴ سال آرمان های شرکت مبنی بر ایجاد شخصیت، ذهنیت و زبان اختصاصی و منحصر به فرد بنگاه های اقتصادی به منظور تعامل هر چه بیشتر با مشارکت کنندگان و ذینفعان را محقق نمایند.

وی گفت : با توجه به اینکه اصفهان در یک کریدور چند وجهی در مرکز کشور به عنوان یک هاب جغرافیای قوی قرار گرفته است که شاید این پتانسیل و مزیت موقعیت جغرافیایی خوب در دیگر استان های کمتر دیده شود، مصمم است که با نگرشی واقع بینانه و شناخت عمیق تهدیدها و فرصت ها، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

معاون امور نمایشگاهی، برنامه ریزی و بازاریابی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان هدف و تفکر جدید شرکت نمایشگاه ها را گذر از نمایشگاه محوری و حرکت به سوی رویداد محوری عنوان کرد و اضافه کرد: دیگر تکرار یک موضوع ثابت و صرفاً با هدف برپایی نمایشگاه ارزش نیست و نوآوری و خلاقیت در بازاریابی و تجارت با توجه به تغییرات و رشد روز افزون تکنولوژی در عصر دیجیتال حائز اهمیت بسیار است.

وی به تشکیل اتاق فکری در این شرکت اشاره کرد و گفت: تصمیماتی مبنی بر خرد جمعی اتخاذ گردیده که با عملیاتی شدن آن ها صاحبان کسب و کارها با حضور در نمایشگاه ها از شرایط بازاریابی التماسی به سمت بازاریابی های نوین و مطابق با استانداردهای بین المللی سوق داده خواهند شد.

گیوی تشریح کرد: امسال در کنار ارائه خدمات نمایشگاهی ارائه خدماتی نوین اعم از برگزاری رویداد در حاشیه برپایی نمایشگاه و کارگاه ها آموزشی با متد های جدید مانند ورکشاپ و گیمیفیکیشن با هدف ارتقای مهارت و سطح دانش مشارکت کنندگان در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: این تمایل وجود دارد که در ذیل انعقاد یک تفاهم نامه با مجموعه ای با کفایت و با سابقه آموزشی و پژوهشی موفق که درعین حال در تعامل با بنگاه های اقتصادی نیز باشد قدم های مؤثری در همسویی و هم افزایی صنعت و دانشگاه بردارد. 

گیوی از برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار در اواخر تیرماه ماه امسال خبر داد و شرح مختصری از ۳۲ موضوع مورد نظر در اجرا و برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: از جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خواستاریم تا در این نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشد.

در ادامه غلامرضا ریحانی به ایفای نقش پر رنگ جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان در اکوسیستم کسب و کار و کارآفرینی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نگاه علمی و مبتنی بر دانش و تجربه ای که اکنون بر شرکت نمایشگاه حاکم شده است بسیار ارزشمند بوده و جهاد دانشگاهی نیز آماده هرگونه حمایت از برگزاری نمایشگاه ها از بدو برگزاری و ثبت نام مشارکت کنندگان تا پایان آن و نظرسنجی و پیگیری های بعدی بوده و به منظور بهبود فرایندها در برگزاری نمایشگاه ها نیز توانمندی ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی مورد نیاز این شرکت و سایر ذینفعان را دارد.

وی افزود: نمایندگی استان اصفهان رسانه خبری بازارکار به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی قوی به صورت ویژه در کنار این نمایشگاه ها و رویداد ها و مصاحبه های مرتبط با آن خواهد بود.

در پایان طرفین با توجه به رویکرد و نگاه مشترک دو مجموعه و همچنین داشتن اهدافی هم راستا در جهت شناخت موانع پیش روی صاحبان کسب و کارها مرتبط امور نمایشگاهی و یافتن راهکار های مرتفع کردن مشکلات انان و همچنین توسعه و پایدارسازی کسب و کار مقرر شد با مبادله تفاهم نامه ای زمینه های همکاری و ظرفیت های طرفین به اشتراک گذاشته شود. 
 

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری معاونت آموزش و کارفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان


نظر شما :