ظرفیت ۲۱۱ نفری استان اصفهان در آزمون استخدامی کشور

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۴ کد : ۵۹۱۲ تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۷۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: ظرفیت پذیرش استان اصفهان در ششمین آزمون مشترک استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۱۱ نفر است.
ظرفیت ۲۱۱ نفری استان اصفهان در آزمون استخدامی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، نعمت‌الله اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص ششمین آزمون مشترک استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: متولی اصلی این آزمون سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده سازمان در استان‌ها نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی با هماهنگی سازمان سنجش کشور هر سال یک یا دو بار نسبت به برقراری این آزمون اقدام می‌کند، افزود: این آزمون متناسب با درخواست و مجوز استخدام دستگاه‌های اجرایی دولت برپا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه این استخدام تنها مربوط به دستگاه‌های دولتی است، افزود: چند ماه پیش آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار شد و جمعه این هفته 17 اسفند ماه نیز آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با کشور در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آزمون 10 هزار و 641 نفر در استان اصفهان شرکت کردند که البته برخی شرکت‌کنندگان از ظرفیت پذیرش و نیاز دستگاه‌های دیگر استان‌ها استفاده خواهند کرد. 

اکبری با بیان اینکه ظرفیت پذیرش استان اصفهان در این آزمون استخدامی 211 نفر است، یادآور شد: سهمیه استخدامی این آزمون مربوط به دستگاه‌هایی همچون بانک ملی، بنیاد شهید، سازمان امور اراضی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تعزیرات، ثبت اسناد، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش است.

وی در رابطه با موضوع کوچک‌سازی دولت و برگزاری آزمون‌های استخدامی، گفت: این آزمون‌ها به نوعی در راستای کوچک‌سازی دولت است، چراکه به ازای هر دو نفر بازنشسته مجوز استخدام یک نفر صادر می‌شود، البته برخی ساختارها کوچک شده‌اند و سازمان امور اداری و استخدامی به دلیل اینکه متولی بهره‌وری پرسنل و نیروی انسانی است با توجه به این موضوع، به دستگاه‌های اجرایی مجوز استخدام می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی برگزاری این آزمون را به واحدهای آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و ... واگذار می‌کند، یادآور شد: جهاد دانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و این دوره در اصفهان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی، متولی برگزاری این آزمون در اصفهان بود.

 


نظر شما :