به همت مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آنلاین تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار شد

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۵۹۵۰۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۵۱
به همت مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بسته آموزشی " تولید محتوا با هوش مصنوعی" تدوین و به صورت آنلاین برگزار شد.
دوره آنلاین تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برای نخستین بار دوره آموزشی تولید محتوا با هوش مصنوعی توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تدوین و به صورت آنلاین برگزار شد.

ساراسادات جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک اظهار کرد: بازاریابی محتوایی نوعی رویکرد بازاریابی است که از طریق تولید و انتشار محتوای مرتبط و مفید، به‌ برقراری ارتباط یک کسب‌وکار با مشتریان یا مخاطبان فعلی و تعامل با مشتریان جدید می‌پردازد. تولید محتوا، همواره چالشی اساسی در توسعه کسب و کارها بوده است. محتوای با کیفیت در جلب اعتماد مشتری، شناساندن برند، کمک به سئو و جلب لید اهمیت به سزایی دارد.

جمالی افزود: با پیشرفت روز افزون فناوری و جایگاه برجسته هوش مصنوعی در تمام پیشرفت‌های امروزی، تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از روش‌های جدید و کارآمد برای تولید محتوای دیجیتال است که با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با سرعت و کیفیت بالا با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند تولیدکنند. لذا تولیدکنندگان محتوا لازم است جهت حفظ مزیت رقابتی و استفاده هرچه بهتر از زمان و تخصص خود با این ابزارها آشنا شوند.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اعلام کرد: در این دوره آموزشی به مباحثی از جمله تولید محتوای متنی مطابق با آخرین قوانین سئو برای وبسایت و وبلاگ از طریق ChatGPT، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و همچنین تولید محتوای شخصی سازی شده به صورت عکس، ویدئو و صوت پرداخته خواهدشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام میتوانند به پورتال www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا از طریق تماس با شماره تلفن 33387449-031 اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

کلید واژه ها: تولید محتوا با هوش مصنوعی


نظر شما :