حضور جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اولین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و کسب و کار

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۵۹۹۳۰ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۷۷
جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اولین نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان حضور پیدا کرد.
حضور جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اولین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و کسب و کار

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اولین نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار  از تاریخ 26 لغایت 30 تیرماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان حضور پیدا کرد.

غرفه جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان متشکل از چند بخش معاونت آموزش و کارآفرینی، مرکز اطلاع رسانی بازار کار، مرکز توسعه و بهره وری معاونت پژوهشی و مرکز نوآوری و شتابدهی منش به ارائه خدمات و دستاوردهای خود پرداخت.

گفتنی است غرفه جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان" به ارائه مشاوره های کسب و کار به صورت رایگان، معرفی نرم افزارهای مدیریت کسب و کار طراحی شده توسط واحد، ارائه بن تخفیف 20 درصدی جهت شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت این واحد و برگزاری سمینار فرانچایز و کسب و کار توسط مدرس برجسته این حوزه دکتر شاهنگیان از اساتید آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در حاشیه این نمایشگاه پرداخت. 

کلید واژه ها: نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعت چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی


نظر شما :