نذر فرهنگی با اهدای ۶۰۰ جلد کتاب با موضوع عاشورا

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۷ کد : ۶۰۲۳۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۵۰
به همت مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و در قالب"نذر فرهنگی" ۶۰۰ جلد از کتاب "سفری به ژرفای دریا" تألیف حجه الاسلام علی رهبر به عزاداران حسینی اهدا شد.
نذر فرهنگی با اهدای ۶۰۰ جلد کتاب با موضوع عاشورا

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در راستای تبیین و تشریح قیام عاشورا، به همت مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و در قالب"نذر فرهنگی" 600 جلد از کتاب "سفری به ژرفای دریا" تألیف حجه الاسلام علی رهبر به همکاران واحد، اساتید، کارمندان، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان و دیگر عزاداران حسینی اهدا شد.

کتاب سفری به دریا، در قطع رقعی و با 102 صفحه، یکی از کتاب های چاپ شده در انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان است که این کتاب شامل سه بخش است، بخش اول پاسخ به 18 سوال عاشورایی، بخش دوم عرفات معرفت و بخش سوم قرآن و عاشورا را در بر می گیرد.

شایان ذکر است که استاد علی رهبر نویسنده کتب اخلاق اسلامی و تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه دانشگاه و صاحب بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی در زمینه پژوهش و تفسیر قرآن است.

همچنین در سال جاری در مراسم افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حجت‌الاسلام علی رهبر، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان نیز ب ه‌عنوان «خادم‌القرآن‌الکریم» به‌دلیل فعالیت در حوزه پژوهش و تفسیر قرآن کریم توسط رئیس‌جمهور تقدیر شد.

 
 

کلید واژه ها: نذر فرهنگی کتاب سفری به دریا


نظر شما :