دکتر طیبی تاکید کرد:

ضرورت ارتباط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان با مراکز علمی کشور

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰ کد : ۶۰۹۹ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۲۹۶
دکتر طیبی در جلسه هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان با تاکید بر این که فعالیت های خدماتی و همکاری با دیگر موسسات با کیفیت انجام شود، اظهار کرد: باید به فکر ارتقا واحد آموزشی بودو همکاری موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان با دانشگاه صنعتی اصفهان و پژوهشکده رویان یک رویداد خوبی است که لازم است به آن توجه داشت.
ضرورت ارتباط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان با مراکز علمی کشور

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان، جلسه هیات امنای موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان شنبه 25 اسفندماه با حضور اعضای هیات امنا در این مؤسسه برگزار شد که ضمن ارائه گزارش از عملکرد مؤسسه در موضوعات علمی ، فرهنگی و... مباحث مالی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و رییس هیات امنای مؤسسه با تاکید بر ضرورت تعامل و ارتباط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی با دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور و با بیان اینکه توقع داریم اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی در خصوص کارهای پژوهشی فعالیت هایی داشته باشند، گفت: با توجه به اینکه موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان در خصوص رشته مهندسی نفت فعالیت هایی دارد می توان با واحد شهید بهشتی که در این حوزه به خوبی فعالیت دارند و واحد تربیت مدرس که در حوزه معدن فعالیت دارد در زمینه تحقیق و پژوهش، بکارگیری از اساتید، تجهیزات آزمایشگاهی همکاری داشته باشند.

دکتر مدرس هاشمی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و نماینده محترم وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در این جلسه گفت: تجربه نشان داده که در چنین موسسات آموزش عالی اگر به سراغ صنعت برویم شاید دانشجویان انگیزه های بیشتری برای کار داشته و دانشجویی که در چنین موسساتی کسب دانش می کند برای آینده کاری خود با این رویکرد انگیزه به دست می آورد .

سید حسن قاضی‌عسگر معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروهای معتقد و دلسوز کشور در جهاد دانشگاهی فعالیت دارند و باید الگوی مناسب انتخاب شود، ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید بانک اطلاعاتی کامل و دقیقی به وجود آورد که آمار دانش آموختگان در آن موجود و از وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان باخبر باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان، گفت: بر روی فرهنگ سازی، ارائه گزارش از خدماتی که داده شده تلاش داشت که عده ای دنبال هستند تا بذز یأس را در جامعه بکارند و از رسانه های خارج از کشور و از برخی نیز در داخل کمک می گیرند، باید امیدواری برای کشوری که بین 200کشور جهان رتبه سیزدهم را بدست آورده به وجود آید.

وی اضافه کرد: چشم انداز نظام نیز با همان امیدی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند ببینیم و به ارتقاءعلمی، فرهنگی، اخلاقی توجه ویژه داشت، باید در ادارات و دستگاه های اجرایی و خدماتی مدیریت علوی دنبال شود و دانشجویان نیز با چنین مدیریت و فرهنگی آمیخته شوند.

گفتنی است؛ در این جلسه دکتر قرنفلی عضو هیات امنای جهاددانشگاهی، مهندس زجاجی رئیس حوزه ی ریاست جهاددانشگاهی، مهندس تیموری رئیس واحد صنعتی اصفهان، دکتر شاهوردی رئیس پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی، دکتر قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری، دکتر مدرس هاشمی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و نماینده ی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان، دکتر رضایی رئیس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان به عنوان اعضای هیات امنای موسسه، نیز حضور داشتند.

 

 


نظر شما :