برگزاری دوره آموزشی آنلاین تربیت مربی پیش دبستانی

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴ کد : ۶۱۲۵۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۳۱۷
دوره آموزشی تربیت مربی پیش دبستانی برای نخستین بار در مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی آنلاین تربیت مربی پیش دبستانی

بهگزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار کرد.

سارا سادات جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: با توجه به ضرورت آموزش دوران کودکی و همچنین افزایش تعداد مادران شاغل، میزان استقبال از مهدهای کودک و همچنین مراکز پیش‌دبستانی روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه میزان تقاضا برای شغل مربیگری نیز در حال افزایش و همین امر ضرورت آموزش صحیح و توانمندسازی مربیان را بیش از پیش کرده است. از طرف دیگر چون این دوره‌ها بر جنبه‌های تربیتی و روانشناسی مرتبط با کودکان تأکید دارد، به جز مربیان پیش از دبستانی، بسیاری از مادرانی که علاقمند به تربیت فرزندی توانمند در عرضه اجتماع می‌باشند قادرند با شرکت در این دوره‌ها از یافته‌های خود برای تربیت و رشد همه جانبه کودکان خود استفاده نمایند.

وی افزود: در این دوره متقاضیان با مباحثی از جمله روانشناسی رشد، اختلالات یادگیری، شناخت انواع بازی و درمانی، قصه گوئی و شعرخوانی، نمایش و کاردستی خلاق و مهارت‌های حرکتی آشنا می‌شوند.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به آدرس www.jdeiut.ir  مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 33387449-031 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی آنلاین تربیت مربی پیش دبستانی مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :