در هشتاد و نهمین گردهمایی معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی؛

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برتر شد

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۹ کد : ۶۱۷۳۶ فرهنگی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۷۹
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در هشتاد و نهمین گردهمایی معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی به میزبانی جهاد دانشگاهی استان قزوین، به عنوان یکی از چهار معاونت برتر این نهاد معرفی و تقدیر شد.
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برتر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در هشتاد و نهمین گردهمایی معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی به میزبانی جهاد دانشگاهی استان قزوین، به عنوان یکی از چهار معاونت برتر این نهاد معرفی و تقدیر شد.

در متن تقدیر نامه که به امضای دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی رسیده آمده است:

 

بسمه تعالی

 

برادر گرامی جناب آقای احمد پایداری

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

اینک با ورود به چهل سال دوم انقلاب اسلامی و توجه ویژه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورت تحول آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی، جهاد دانشگاهی حرکت نوینی را آغاز نموده است.

با عنایت به ارزیابی های صورت گرفته، فعالیت های آن واحد در سال تحصیلی 2-1401 به لحاظ شاخص «اهتمام به اجرای برنامه ویژه جهادگران و خانواده» در مسیر تحول جهاد دانشگاهی شایسته تقدیر ویژه قرار گرفته، که بدینوسیله حسب وظیفه به رسم قدردانی از اهتمام جهادگرانه شما، این لوح سپاس تقدیم می گردد.

سلامتی و توفیقات روزازون جنابعالی در سایه عنایت به خداوند سبحان، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای خدمت مقدس به جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

دکتر حسن مسلمی نائینی

رئیس جهاد دانشگاهی

شهریور 1402

 

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی نمونه معاونت فرهنگی برتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :