وبینار هوش مصنوعی برگزار شد

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۶۱۹۳۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۹۱
وبینار “هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با شرکت بیش از ۳۴۰ مخاطب برگزار شد.
وبینار هوش مصنوعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، وبینار “هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با شرکت بیش از 340 مخاطب برگزار شد.

لیلا قدیری عضو کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهارکرد: این وبینار با تدریس آقای نوریان، مدرس دوره های پایتون و هوش مصنوعی با محوریت “فرصت های شغلی هوش مصنوعی در ایران و کسب درآمد دلاری" برگزار شد.

وی افزود: یادگیری هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ دنیای فناوری، در حال تغییر دادن شیوه‌های کار و زندگی ماست. با یادگیری هوش مصنوعی، می‌توان بهبود قابل توجهی در صنایع مختلف از جمله بهداشت، حمل و نقل، تولید و ... داشته باشیم. همچنین یادگیری هوش مصنوعی می‌تواند در بهبود کارایی و افزایش سرعت پردازش اطلاعات نیز موثر باشد. لذا یادگیری هوش مصنوعی به عنوان یک مهارت بسیار مهم در دنیای امروز شناخته شده و به شدت توصیه می‌شود. 

قدیری عنوان‌کرد: با توجه به روند رو به رشد صنعت هوش مصنوعی، داشتن این مهارت می‌تواند فرصت‌های شغلی جدید و پر درآمد را فراهم کند. به علاوه یادگیری هوش مصنوعی یک فرایند جذاب و هیجان‌انگیز است که امکان می‌دهد با چالش‌های جدید روبرو شوید و به دانش خود اضافه کنید. پس با ثبت نام در دوره آموزش یادگیری هوش مصنوعی، به سمت پیشرفت و رشد خود حرکت کنید.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای دوره بوت کمپ هوش مصنوعی 70 ساعت و به صورت پروژه محور و کاربردی است که در پایان افراد برتر و توانمند به بازار کار معرفی خواهند شد. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۳۳۸۷۴۴۹-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: هوش مصنوعی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :