دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۲ کد : ۶۲۲۲۸ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۸۸
دوره آموزشی سئو و دیجیتال مارکتینگ به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی سئو و دیجیتال مارکتینگ به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: آموزش سئو علم رسیدن به صفحه اول گوگل است که با توجه به نیازی که در اکثر وبسایت ها امروز در ایران و همینطور سراسر دنیا وجود دارد، آموزش دیدن این مهارت فرصت شغلی بسیار خوبی می باشد  و می‌تواند نقش مهمی را جهت جلب توجه تعداد زیادی از مخاطبان به یک سایت یا فروشگاه اینترنتی ایفا کند.

وی گفت: بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو، یک قابلیت ضروری برای تمامی وب سایت های بستر وب محسوب می‌گردد. کارشناسان و متخصصان سئو یکی از مهمترین اعضای یک تیم هماهنگی وب سایت هستند و نقشی کلیدی در کسب نتایج بهتر دارند. در همین راستا دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ در مرکز کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با استقبال متقضیان به صورت عملی، تخصصی و کاربردی برگزار شد.

عباسی افزود: امروزه سئو نقش پررنگی در موفقیت یک وب سایت دارد. با افزایش کسب و کارها در تمامی حوزه‌ها، نیاز به دیده‌شدن درجهت فروش و سودآوری به امری الزامی تبدیل شده است. آموزش سئو جزو پر مخاطب‌ترین دوره ها در عصر دیجیتال است و یادگیری آن می تواند کسب و کار اینترنتی را متحول نماید.

وی عنوان کرد: برای کسب درآمد از طریق سئو دو راه وجود دارد، اول اینکه به کمک سئو می توان کسب و کار ها را پر رونق کرد و درآمد را افزایش دهیم و راه دوم قبول پروژه های سئو و بهینه سازی سایت است که در این روش بصورت ماهیانه همزمان می توان انجام سئو چند سایت را عهده دار شد و درآمد چند میلیونی در ماه داشته باشیم. همچنین در حالت دیگر به عنوان مشاور کسب و کار های نوپا می توان فعالیت داشته باشیم.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره  سئو و دیجیتال مارکتینگ را با اساتید برتر بیاموزید، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.

کلید واژه ها: سئو دیجیتال مارکتینگ معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :