دوره آنلاین طراحی سایت با وردپرس برگزار شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵ کد : ۶۲۲۸۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۸۹
مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره طراحی سایت با وردپرس را برای نخستین بار برگزار کرد.
دوره آنلاین طراحی سایت با وردپرس برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره طراحی سایت با وردپرس را برای نخستین بار برگزار کرد.

سارا سادات جمالی کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از کانال‌ها و ابزارهای اینترنتی، تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات در عصر حاضر، سایت‌ها یکی از مهم ترین و امن ترین ارکان دیجیتال مارکتینگ قلمداد می‌گردد و یک سایت با اصول و طراحی حرفه ای، موجب رشد و توسعه برند، فروش بیست و چهار ساعته و امکان اتصال به شبکه های اجتماعی خواهد شد.

جمالی افزود: وردپرس یک پلتفرم متن باز و رایگان است که به علت انعطاف پذیری، ماژولار بودن و سازگاری با موتورهای جستجو یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی سایت است. نصب و راه اندازی وردپرس، امکانات پیشخوان وردپرس، معرفی قالب ها، نصب افزونه های کاربردی، راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اتصال به درگاه پرداخت، صفحه سازها و... از جمله مهم ترین سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی در حال تدریس است.

کارشناس مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به آدرس www.jdeiut.ir  مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 33387449-031 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: وردپرس معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان طراحی سایت


نظر شما :